sábado, 24 de julio de 2010

IX BAIXADA DEL RENAIXEMENT A NADO RIU EBRE


Gaudint de bona companyia i bon dinar a Benifallet.


A les 12 vaig direccio cap a Xerta,, alli espera la Baixada del Renaixement del Riu Ebre,, es una de les travessíes èpiques,,, i aquest cap de setmana el DOBLET MÀGIC m'espera,,, avui el Ebre i demà mati la Escollera d'Alacant.

Cap a les 2 arribe a Benifallet,, es un poblet a vores del riu Ebre, on tenen reservat per dinar els companys del C.N. Sueca, i del Benidorm estan Jose Luis Larrosa i la novia,, aixi que vaig amb ells.

Despres de saludar,,, a menjar,, uf,, ens engolim mitja balena, jaja, aixi a vore si baixem mes depressa el Ebre.

Com que havia quedat a Xerta amb Tortosa amb els companys que venien del CAstalia del poble de Borriana, aixi despres de deixar un cotxe en Tortosa , anem cap a Xerta que es on esta la sortida de la prova.

Xavi, Pasqualo i jo a la zona de marcatges abans de la prova.



Arriben quasi un quart d'hora abans de començar-se,,, prou justos de temps,,, ens fan el marcatge dels numeros, etc. Als primer que vegem son als companys de Vila-real, Xavi, Pasqualo, i als de Sueca que son un fum, destacant a Pau Tomas, Irene Granell, entre d'altres.




La sortida???? sense paraules,,, a muerte.

El colorit dels barrets dels nadadors i de les piragues,,, impressionant es fusionen amb el entorn del Ebre.


A les 17'00 ens donen la sotida,,, es expectacular, jo tinc pensat fer-la en dos hores o menos,, i finalment la faig en 2h 04', gens malament,, doncs l'altra vegada la vaig fer en 2h 14 minuts.
Note que hi ha mes aigua enguany per l'Ebre,, gaudim de unes vistes meravelloses,,, l'eixida la faig prou rapida,, i me pose en un grup on hi ha un xic del Atletic Barceloneta,, ho se per el seu barret,,, va molt constant,, ell va marcant el ritme,, pel davant,, 15.700 metres,, i quan porte hora i mitja,, rebente motors, jeje, aixi que decideix anar al meu ritme,, i acabar com siga,,, i arribe a Tortosa a la zona de meta just de full, marcantme reserva , he pagat la sortida que he fet,,, en fi,,, he gaudit de bon ambient, i bon pasiatge,, bona organitzacio,,, i faig 10 minuts menys,, que mes es pot demanar veritat???





Magnifiques instantanies proporcionades pel company Xavi, de Vila-real,, fetes des d'una piragua que acompanyava.






Arribem Selina, Josep _Vicent Giner, i uns quants mes tots al mateix temps, Elena el mateix tambe,,, doncs enguany hi ha molta participacio de valencians a la prova.

ufffff,, ja hem arribat. jeje.

Selina i Josep Vicent Giner.

Jaume Adell un català company de travessies, al arribar a meta.

Al eixir ens dutxem arrepleguem el diploma i la bossa amb detalls,, i cap a Xerta,, a per el cotxe que ens havia deixat,,,, i cap a Toris,,, doncs tinc que descansar,,, demà VOLTA A LA ESCOLLERA AL PORT D'ALACANT.

No hay comentarios:

Publicar un comentario