domingo, 18 de julio de 2010

TRAVESSIA A NADO AL PORT DE VALENCIA 2010



Enguany finalment vaig a anar altra vegada desde fa molts anys a la travessia de Valencia,, la del Port,,, abans, era de 2450 metres,, ara, despres de reformar el port per la Americas Cup, nomes l'han feta de 2000,,, al meu pensar podien haver fet una de almenys 3000 metres, igualant a la de Barcelona.


PLANOL DEL RECORREGUT DE LA PROVA.



FOTOS TRAVESSÍA PORT VALENCIA


FOTOS EIXIDA PROVA

FOTOS ENTRADA A META

German i jo eixim cap a Valencia,, tenim que estar a la zona de marcatges a les 9, aixi que una vegada alli, tenim que recollir els xips, i anar cap al bus que ens portara a la linia de sortida de la prova.Mentre German va a per el xip, doncs jo ja el tinc,,, me trove amb gent que fa temps que no veia,, Valeriano, Isa, ...etc, tots coneguts de la Volta a Formentera que vaig fer l'any 2009. Quina alegria retrobar-se.


Alex Loren i Lola tambe estan amb Isa,, i ens fem la foto de rigor per a aquest blog.

A la linia de sortida, ens trobem amb Victor Moreno, i amb Salvador Barceló, lils presente a tots dos a German, doncs van a vindre a participar a les 24 hores que estem montant per a ultims de mes.. ja esta ahi ja,,, vinga animeu-vos,, a inscriures.

Som un total de 532 nadadors segons diuen a megafonia , i a la nostra categoria nomes som 340, quasi mes del doble, i anem a sortir de categoria en categoria,,,, aixi que sera una sortida expectacular, docns tenim que tirar-se desde dalt del pantalà del port, a uns tres metres de altura ,,,, d'on jo me tire de cap,, tinc al costat a Josep Vicent, el de Silla, tot un crack, i a l'altra banda a German,, ells opten per tirar-se de peus,,, tinc sort i no se men van les ulleres, al tirarme de cap. doncs la altura es considerable.


Victor Moreno ( CAMPIO DE LA PROVA ) amb els seus,, organitzador de la Travessia de Xeraco, us anime a que se inscriviu , sera genial, el 8 d'agost. vinga a participar tot lo mon. ENHORABONA DES D'AQUEST BLOG.

Arribe a meta una mica fotut, doncs esta malament marcat el trajecte i m'he desviat quan ja nomes quedava la recta de uns 700 metres cap a la meta,, i jo he tirat recte paralel per veles events,,, es a dir per el costat contrari,,, jeje. pro aixi i tot faig un temps segons el meu crono de 35 minuts. i calcule que haure fet 2300 metres nadats.


MILA BOTELLA, CAMPIONA DE LA TRAVESSIA DEL PORT FESA 600 METRES. ENHORABONA .

A la linia de eixida no veig a Loli, la germana de Mila, que esta participant tambe,,, es del Club Natacio La Costera,, aixi com a Anna totes dues unes campiones.

RESULTATS PER CATEGORÍES.

vinga ara la setmana que ve, toca el doblet,,, el doblet màgic,,, el dissabte vesprada, XERTA -TORTOSA (DESCENS DEL EBRE) 16 QUILOMETRES, i diumenge mati, VOLTA A LA ESCOLLERA DEL PORT D'ALACANT 4800 METRES.

No hay comentarios:

Publicar un comentario